کامپیوتر برنامه نویسی و آموزش
 

آدم کوتوله کشف شده در اصفهان!!!

هیچ چیز در نظام خلقت خداوندی غیر ممکن نیست، چه رسد به این مورد که اهمیت چندانی ندارد.

به طور مثال سرعت گردش الکترون گاز هیدروژن به دور هسته اش 3000 کیلو متر در ثانیه می باشد با توجه به این موضوع که اتم کوچکترین جزء جهان هستی بوده و بینهایت ریز است، اگر هزاران اتم را در کنار هم قرار دهید باز هم توسط قویترین میکروسکپ ها قابل دیدن نیستند.

با این تفاسیر حال شما بگویید در حیطه قدرت الهی کدام یک از این خلقت ها عجیبتر به نظر می رسد؟ قضاوت با خودتون...

اینم یه آدم کوتوله که ظاهرا در حفاریهای انجام شده در منطقه میدان قیام معروف به سبزه میدان کشف شده که محدود به این یک مورد نمی باشد، و مورد های زیاد دیگری نیز بوده که از هر دو جنسیت می باشند.

البته خود من شخصا کشف شدن این مورد را در اصفهان تایید نمی کنم. 

دانلود در ادامه مطلب...

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

آدم کوچولوها از شایعه تا واقعیت

آدم کوچولوها از شایعه تا واقعیت +نظر علامه طباطبایی+ فیلم

به گزارش برنا این روزها بازار عکس و بولوتوث فیلم آدم کوچولو ها داغ است.انسان‌هایی کوچک که خبر آن نه تنها در بین ایلامی ها شایع شده بلکه میان مردم دیگر هم دهان به دهان می چرخد.

بنابراین گزارش گفتنی است شنیده ها حاکی از آن است چند قاچاقچی به قصد حفاری غیرمجاز و یافتن گنج در محدوده‌ی منطقه‌ی باستانی «قیل منصوری» در شهرستان اسلام‌آباد غرب مشغول حفاری غیرمجاز بودند که به این موجودات عجیب‌الخلقه می‌رسند.

بنا بر فیلم و تصاویر این بلوتوث، این آدم کوتوله ها با ظاهر و بدنی سراسر مودار و بر بازوی سمت راست یکی از آنان انگشتر یک انسان عادی قرار دارد که گویای اندازه بازوی وی با انگشت فردی معمولی است.

جهت اطلاع کامل از این موضوع و دانلود کلیپهای موجود لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

..............بسم الله الرحمان الرحیم.............. آموزش کامپیوتر و طراحی نرم افزار و سيستم عامل و زبانهای برنامه نویسی و نشر کتاب و مقاله سایت آموزش و کتاب و مقاله و نوشته های علمی و سودمند در تمام زمینه های دانش کامپیوتر و دانش بشر , آموزش زبانهای اسمبلی و پاسکال و سی و دلفی در سطح مقدماتی و پیشرفته جهت طراحی برنامه های سودمند در محیط 16بیت داس و 32بیت تحت ویندوز. آموزش برنامه نویسی به صورت خصوصی نیز پذیرفته میشود.
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ تخصصی کامپیوتر و برنامه نویسی و آموزش Esfahan Best Soft و آدرس ebsoft.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان